A palacsintáról

2016. augusztus 22., hétfő

Amit biztosan mindenki készít, szerte a nagyvilágban és mindenkinek tuti saját receptje van hozzá az a palacsinta. Ezért én csak annyit fűznék hozzá, hogy a szódás-, vajban sütős-, lisztmentes-, tojásmentes-, tejmentes-, cukornélküli-, sós-, édes-, olaj nélküli-, gazdag-, diétás változatokon és ezek hatványain túl az én kis titkom nem a hozzávalókon múlik, hanem a jó öreg időn és hőmérsékleten. Az én konyhám palacsintájának titka, azon tényt felülmúlva persze, hogy liszttel, tojással és zsíros tejjel készül, némi szódával ha van épp itthon és kevés a tej, a SZOBAHŐMÉRSÉKLET vagy afölött kicsivel. Ha tehát gyorsan összedobok bármilyen palacsintát, a folyadék legyen langyos, a száraz anyag része úgyis épp annyira hűti vissza, hogy pont tökéletes legyen. Majd várok. Minimum 20 percet a tészta bekeverés után, hogy mindenki jól megismerhesse egymást és csapatként a legjobbat tudják kihozni magukból, nekem, nekünk, nektek. 


Aki mégis szeretné az én receptemet, kérje el, küldöm örömmel, szeretettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése