Isteni tüsszentőpor

2016. október 30., vasárnap



Van saját fűszerkeveréked? Olyan, ami többet elárul rólad, mint amennyit magadról elmondanál?  Őszre és korai télre megmutatom a sajátom, most ez vagyok én. Sült zöldekhez és mindenféle tökhöz, rizottóhoz, tésztákhoz kókusztejes öntettel, árpához, kuszkuszba, kacsához, libához, bárányhoz, krémlevesekbe, olajban + kenegetéshez, szendvicskrémekhez, habosított vajhoz, majonézbe, palacsintatésztába, liszthez gyúrva, humuszhoz, szippantva isteni nagy tüsszentésekhez és így tovább.
HOZZÁ: 1 evőkanál barna cukor és 1 evőkanál kókuszliszt és minden további őrölt vagy por alapanyag, úgymint 1 mokkáskanál só, fahéj,  cayenne bors, chili, zöldbors, koriander, kurkuma, római-, édes-,  hagyományos kömény, sárga mustármag, görögszénamag, fokhagyma, szerecsendió
Teljesen száraz elektromos őrlőben a cukrot, sót és kókuszlisztet finomra őröltem, majd a többi fűszert hozzáadva egyneművé porítottam, majd áttettem csontszáraz, tiszta és sötét fűszeres dobozba. Pár szem rizs mehet bele, hogy ne csomósodjon össze. Ha túl erős, sós vagy vad érdemes játszani a cukor és kókuszliszt aránnyal. Az én habitusomhoz ez most pont bejött.
Na, és Te? Te milyen fűszer lennél?

egyszerű pl. a fűszerész fűszereket a netről megrendelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése