EPRES GALETTE - a világ legegyszerűbb tésztájával

2021. május 15., szombat

HOZZÁ: 2 doboz (30 dkg) Philadelphia krémsajt, ugyanannyi liszt (lisztfajtától függően, pár dekás eltérés lehet) és ennyi. Ebből a két anyagból sima, rugalmas tésztát gyúrtam és fóliába csomagolva egész éjszaka, hidegben pihentettem. Reggelre jól nyújtható, bármilyen formára alakítható, élmény vele játszani. Töltelék: 12 teáskanálnyi eper lekvár. Sütés előtt 1 tojás sárgája és 1 ek tej keverékével kentem át, majd 185 fokon, kb 25 p. Legjobb még langyosan...

... és akkor az történt, hogy egy sütőpapírral fedett sütőlemezre 12 db kis, kerek galette fért fel és maradt a tésztából. Ekkor két laposabb és hosszúkás formát nyújtottam és felforrósított serpenyőben mindkét oldalukat átsütve készült el az indiai ROTI, amihez gyorsan főztem is egy CURRY-s TOJÁST





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése